Strona główna O mnie Cykle tematyczne

20 maja 2015

Propozycje prezentów na Dzień Matki


Cześć! 
Już w najbliższy wtorek 26 maja wszystkie mamy będą obchodzić swoje święto. Dla spóźnialskich oraz osób niezdecydowanych mam 6 propozycji prezentów.


1. Niezastąpione kwiaty
Doniczkowe, bukiet z kwiaciarni, cięte z ogródka, czy nawet polne kwiaty-  na pewno taki prezent ucieszy każdą mamę. W maju kwitnie wiele kwiatów. Nie trzeba wydawać dużo pieniędzy na piękny bukiet, zawsze można znaleźć np. dziko rosnący bez.


2. Kule do kąpieli
Można spotkać je w drogeriach stacjonarnych i internetowych. Najpopularniejszą marką jest Lush, ale nie dla każdych osiągalna. Można spotkać wiele wersji kul do kąpieli, ale nie zastąpią one tych ręcznie robionych z ulubionych kosmetyków i zapachów mamy. Dlatego mam dla Was propozycję DIY. Przepis jak zrobić kule do kąpieli wykonała Kasia, który znajdziecie pod tym linkiem.


3. Książka
Równie dobrym prezentem jest książka. Od literatury przez poradniki po książki z przepisami, a wszystko zależy od preferencji  mamy. Na przykład moja mama ma prawie wszystkie książki z przepisami siostry Anastazji.



4. Poduszka/ fartuch kuchenny
Wiele sklepów internetowych oferuje gadżety dla mam. Na jednym z takich serwisów znalazłam śliczne poduszki z sercem, a druga z małym drzewem genealogicznym. Jeśli mama uwielbia pichcić, można podarować mamie fartucha Masterchefa! Takie prezenty oraz wiele innych propozycji na stronie crazyshop.


5. Kolacja/ deser
Zaproszenie do ulubionej restauracji jest również miłym prezentem. Jeszcze milej będzie mamie jeśli to my coś przygotujemy. Ulubioną potrawę na kolację bądź deser. Ja często przygotowuję rodzicom kolację w weekend. A na dzień matki mam w planach zrobić róże na słodko (jak na przedstawionym filmiku).


6. Wizyta w SPA
Innym ciekawym sposobem spędzenia dnia matki jest wspólna wizyta u kosmetyczki lub w SPA. Niestety taki wyjazd do SPA trzeba wcześniej zarezerwować i ceny mogą być wysokie. Tańszą alternatywą będzie wypad do kosmetyczki lub zorganizowanie relaksacyjnego wieczoru w domu. Maseczki, balsamy, świeczki zapachowe- każdy z nas to ma w domu.


Podsumowując- nie musisz mieć dużego zasobu gotówki, aby sprawić przyjemność swojej mamie. Głównie w tym dniu chodzi o przypomnienie, że po mimo wielu zakrętów w życiu, jej opinia wciąż jest dla nas ważna. Nawet najdrobniejszym gestem pokazujemy mamie jak bardzo ją kochamy i szanujemy.

Takie są moje propozycje. Na pewno podaruję mojej mamie bukiet kwiatów (może inny niż na zdjęciu ;) ) oraz przygotuję róże na słodko.
A jakie są Wasze propozycje? W tym roku będzie klasycznie czy coś niezwykłego?

PS.
Szykując tego posta, natrafiłam na filmik chłopaków z "5 sposobów na...". Jest naprawdę inspirujący!




Pozdrawiam!
-Agnieszka

5 komentarzy:

  1. a wiesz że moja mama nie lubi kul do kąpieli :) muszę wiec skorzystać z Twocih innych propozycji:) dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama najbardziej ucieszyłaby się z książki i kolacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła! ;) U mnie w domu są to okazje troszkę ruchome, ponieważ na co dzień studiuje daleko od domu, więc mama świętowała wczoraj :)

      Usuń