Strona główna O mnie Cykle tematyczne

1 czerwca 2015

Moja Wishlista z okazji Dnia Dziecka i nie tylko

Cześć! 
Dziś będzie bardzo krótko, ale chcę Wam przedstawić moją Wishlistę. Dziś jest dzień dziecka, a w środę są moje urodziny, więc myślę, że z tym postem wpasowuję się idealnie.
Najlepszym prezentem dla mnie z tych okazji będzie zaliczenie sesji przed jej formalnym rozpoczęciem. Moim wykładowcom bardzo się śpieszy w tym roku. Może to i dobrze, a tymczasem zapraszam na moją wishlistę...

1. Twistband- Ostatnio mam na nie bzika! Jednokolorowe, z brokatem czy w printy- wszystkie są śliczne!
2. Szczotka Tangle Teezer- Planuję ten zakup od dawna. Kiedyś w Biedronce można było kupić podróbkę- mam ją i jak na razie jest ok, ale coraz częściej myślę o TT ;)
3. Helix- Oj tak... Od dawna podoba mi się kolczyk w tym miejscu. Mam wiele argumentów za, jest też kilka przeciw. Jednak coś czuję, że jeszcze w tym roku go sobie zrobię!
4. Tatuaż- To już inna bajka. Nad tą decyzją trzeba się na prawdę zdecydować. Nie chcę banalnego wzoru, ani takiego, którego będę żałowała. Chcę aby coś przedstawiał, coś dla mnie znaczył. Np. róża wiatrów- abym zawsze pamiętała gdzie jest mój dom i mogłabym go znaleźć; serce- pamiętać o miłości w życiu. Może dla wielu z Was będzie to banalne, ale to nie Wam ma się podobać, tylko mnie. W końcu to ja będę je mieć.
5. Rower miejski w stylu retro- Mój aktualny rower jest w porządku i mam go od dawna, ale marzy mi się zmiana. Kiedyś nie chciałam słyszeć o koszyku na kierownicy, teraz kupiłabym właśnie taki rower jak na zdjęciu.


I kolejna część:
6. Profesjonalny zestaw pędzli np. firmy Hakuro- Z profesjonalnym zestawem w parze idzie nauka makijażu. Chciałabym potrafić ich używać i wykonać dobry makijaż, nie wymagający poprawek.
7. Michael Kors- Selma Medium Saffiano Leather Satchel- Może być też podobna ;) Nie muszę jej mieć, po prostu bardzo mi się podobają torebki w tym stylu. Podróbki na pewno nie kupię, prędzej uzbierałabym pieniążki (nie wiem ile by mi to czasu zajęło) i kupiła oryginał. Drugie tyle trzeba byłoby wydać na ochroniarza ;)
8.  Michael Kors- Watch Hunger Stop Runway Gold- Tone Watch- Podobnie jak wcześniej (w punkcie 7.) bardzo mi się podoba, ale nie muszę mieć oryginału. Inne, tańsze marki (od MK) mają bardzo podobne zegarki. Ale ten, w takim stylu jest dla mnie wzorem do poszukiwań i kupna.
9. Myszka komputerowa dla gracza- Na zdjęciu macie przykład z firmy Razer. Nie jestem pro, ale lubię wygodę. Tak samo jak lubię grać w gry. Każdy kto wciągnął się w jakąś grę na ponad godzinę rozumie, dlaczego ważna jest dobra myszka. Ona przecież jest przedłużeniem ręki ;)
10. Mp3/ Mp4/ iPod- Na zdjęciu przykładowy produkt firmy Apple. Moja stara Mp4 wyzionęła dawno ducha. Aktualnie słucham muzyki z telefonu, ale to nie zdrowe dla baterii, więc coraz częściej myślę o tym zakupie.
11. Aparat fotograficzny- Najlepsze na koniec. Zdjęcie oczywiście przykładowe, ponieważ nadal nie wiem czy Sony, Canon czy Nikon. Musiałabym zagłębić się znowu w ten temat, aby znaleźć swój naj. Może polecacie konkretnie jakąś firmę? Model?


Jestem ciekawa. Jeżeli można byłoby ten jeden jedyny raz, dostać wymarzony prezent (rzecz) i to całkowicie za darmo- co byście wybrali? Ja pewnie wybrałabym super wypasiony aparat cyfrowy.


PS. Ok na początku pisałam, że będzie krótko... Troszkę mi nie wyszło ;) Ale tak jest, kiedy piszę się o swoich wymarzonych rzeczach ;)


Pozdrawiam!
-Agnieszka



7 komentarzy:

  1. Ja mam Sony i jestem zadowolona :) W sumie rozumiem Twój dylemat, bo sama jestem ciekawa takiego sprzętu jak Canon czy Nikon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się znaleźć obiektywnych porównań aparatów. A te sztywne tabelki z opisem technicznym nie wiele mówią.

      Usuń
  2. 2 i 6 mam reszte bym przygarneła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "firmowe" pędzle są lepsze, czy o podobnej jakości od ich tańszych odpowiedników?

      Usuń
  3. 2 mam i jestem bardzo zadowolona. Mam również 2 pędzle z Hakuro i je uwielbiam! :) Jeśli chodzi o aparat, to pracuję na systemie canon, ale tutaj już każdy musi znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które dokładnie masz pędzle? Co do lustrzanek to w zasadzie nie wiem na co konkretnie zwracać uwagę, muszę znaleźć jakiś poradnik, czy coś w tym stylu :)

      Usuń
    2. Mam H51 i H50s. Ten pierwszy jest moim ulubieńcem :). Jeśli chodzi o aparat, to zawsze możesz postawić bardziej na lepszy obiektyw niż na body.

      Usuń