Strona główna O mnie Cykle tematyczne

11 kwietnia 2015

Przyjechała do mnie paczka ;)

Cześć!
Długo się zastanawiałam, czy Wam o tym napisać. Wczoraj przyjechała do mnie paczka z moim zamówieniem ze strony paatal.pl. Cieszyłam się zwłaszcza z jednego kosmetyku, ale teraz nie wiem co mam o nim myśleć. Ale o tym później.

Kosmetyki podzieliłam na dwie grupy, ponieważ do zamówienia dołączyła się koleżanka. W mojej części znalazły się poniższe rzeczy.
1. Magic Leverag Papiloty Spirale Wałki Loki. U Red Lipstick Monster pojawił się film z takimi papilotami i od razu pomyślałam, że to coś dla mnie. Z wiekiem niestety moje włosy buntują się i nie chcą się kręcić. Za każdym razem bardzo szybko się prostują. Jestem już po pierwszej próbie, wyniki były niezadowalające. Muszę spróbować z innym lakierem/ pianką do włosów.
2. Automatyczny Mini- Me eye liner z Miss Sporty w kolorze 100 Neon Yellow. Śliczny wiosenny kolor, który pojawi się już niedługo w jednym z kolejnych postów. A co to będzie, to już niebawem ;)
3. Podobnie jak eye liner, tak samo Nail Polish- zmywacz w pisaku zamówiłam nie bez przypadku.
4. Moją skromną kolekcję pędzli zasiliły poniższe 4 sztuki. Dwa od lewej strony czyli półokrągły i skośny- mają bambusową rączkę oraz są wykonane z nylonu. Następne dwa to Madame L'ambre ML2 (włosie z kuca) oraz ML1 (nylon), a rączka wykonana jest z naturalnego drewna.
5. Ostatnią najbardziej wyczekiwanym kosmetykiem był balsam z EOS. Jednak mam pewne podejrzenia, że może to być podróbka :( Spotkał się ktoś z takim egzemplarzem? U wujka Google znalazłam porównania oryginału z podróbką i w zasadzie wszystkie szczegóły zgadzają się z oryginałem oprócz opakowania w jakim dostałam i żółtawym kolorze balsamu (na zdjęciach balsamy wydają się bielsze).

Koleżanka zamówiła poniższe kosmetyki. Nie wiem czy pojawi się post z jej wrażeniami, ale jakby coś to pytajcie mnie w komentarzach. Dowiem się i Wam odpiszę.
1. Zacznę od pędzli. Cztery sztuki małych pędzli do różu. Czarny duży do pudru, bronzera lub różu. Pędzel i dwa aplikatory cieni oraz mały pędzel do zdobień. Były również gąbki kosmetyczne do makijażu.
2. Nail Polish- zmywacz w pisaku. To na prawdę bardzo przydatna rzecz.
3. Do makijażu oczu: Khol Kajal Eyeliner z Manhattan w kolorze 01 Lily Vanilly, Colossal Kajal Czarny Wykręcany Eyeliner, dwufazowy XXL Lashes Tusz do Rzęs z Bazą Technic 9ml oraz dwa podkręcające tusze do rzęs 3 Action firmy Lambre 8 ml.
4. Oczyszczające płatki na nos z zieloną herbatą firmy Marion.
5. Żelowe płatki pod oczy z wyciągiem z oleju rekina i kollagenem.
6. Róż z Miss Sporty w kolorze 001 In Bloom oraz puder z korektorem w jednym z firmy Manhattan w kolorze 32 warm honey.
Paczka przyszła szybko, ponieważ w czwartek zaksięgowała się opłata, a już w piątek paczka była u mnie. Ogólnie jesteśmy zadowolone z zakupów, jednakże ja wciąż nie mogę przeżyć tego balsamu EOS. Serio to podróbka?
Czy polecam serwis paatal.pl? Tak, pewnie coś u nich jeszcze zamówię. Ale na przyszłość- uważajcie na podróbki.

Pozdrawiam!
-Agnieszka

2 komentarze:

  1. Fajne zakupy :) A co do Eos to nie wiem...z daleka wygląda jak oryginał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie wygląda i mam nadzieję, że to oryginał, ale wszystko możliwe.

      Usuń