Strona główna O mnie Cykle tematyczne

16 stycznia 2015

Pazurkowy piątek #3: Karnawałowe szaleństwo

Cześć! 
Dziś kolejny post z serii Pazurkowego piątku i w związku z tym przedstawiam Wam moją propozycję na karnawał.





Do wykonania karnawałowego szaleństwa użyłam:
  • baza: Wibo "Trend Extreme Nails" nr. 10,
  • brokat: Wibo "Trend Extreme Nails" nr. 1,
  • top coat: Eveline "Nail Therapy Professional" 3 w 1, 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz. 

Oprócz szaleństwa na moich paznokciach, mam również ostatnio szalone dni. Właśnie zakończyłam poprawki nad moim projektem inżynierskim. Link na mój instagram. Teraz pozostało mi tylko czekać na egzamin. 



Pozdrawiam!
-Agnieszka

13 komentarzy:

  1. Zacne! :) Ale od Eveline trzymam się z daleka, bardzo źle działała na moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można użyć inny top coat. Mnie jeszcze została połowa buteleczki czyli ok 6 ml więc na razie nie kupuję innego :)

      Usuń
  2. Super się to prezentuje, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają razem te lakiery! Tak syrenkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenkowo powiadasz... Hmm, może masz rację :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja. Mam troch podobny lakier z Golden Rose z niebieskim brokatem, który całkowicie pokrywa paznokieć. Uwielbiam go w szczególności zimą, bo wygląda drobniutkie kawałki lodu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Książkowe Wyzwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi nieźle :) Już od dawna oglądam się za lakierami z GR :)

      Usuń