Strona główna O mnie Cykle tematyczne

23 stycznia 2015

Pazurkowy piątek #4: Intensywnie brokatowe paznokcie

Cześć!
Dziś wszystkie pazurki opanował iskrzący lakier do paznokci STARDUST firmy Avon. Poniżej w poście możecie zobaczyć jak prezentuje się on na moich paznokciach.






















Jak już wcześniej wspomniałam jest to lakier STARDUST  firmy Avon. Ten kolor nazywa się "Crystalized Pink"
Dla mnie jedna warstwa jest niewystarczająca, więc na paznokciach pojawiły się dwie. Można również dla wykończenia pomalować lakierem bezbarwnym np. nabłyszczaczem. Zniknie wtedy efekt szorstkości jaki powstaje przez brokat zawarty w lakierze.

























Crystalized Pink na żywo wygląda o wiele lepiej niż katalogu czy na zdjęciach. W katalogu Avon 1/2015 były dostępne jeszcze następujące kolory.

Pozdrawiam!
-Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Kolor lakierku piękny :) idealny na karnawał. I cena nie taka zła.

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są piękne, ale ten chyba najbardziej :D

      Usuń
  2. Ja kupiłam jeden z tej serii i mam nadal w brakach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w zimę również postawiłam na brokat na paznokciach. Uwielbiam różne ,brokatowe kombinacje:) Twój kolorek jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W zimę tylko iskrzący się śnieg albo karnawałowy brokat :)

      Usuń
  4. Ale piękny <3 na karnawał idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Najładniejszy ze wszystkich Stardust

      Usuń
  5. Śliczny i do tego buteleczka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kolor ,,silver'' i jest przepiękny! Zastanawiałam się nad tym kolorem i muszę tylko stwierdzić, że trochę różni się od tego koloru w katalogu - mimo to nadal piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, różni się. Myślałam, że będzie to bardziej intensywniejsza róż, a kolor tak na prawdę jest jak jasne różowe srebro :)

      Usuń