Strona główna O mnie Cykle tematyczne

1 lutego 2015

Inspiracje paznokciowe z Instagram #1

Cześć!

Na weekend przyjechałam do domu. Jest tu tak ładnie biało i opadło mnie straszne lenistwo. Ale trudno, za parę godzin mam pociąg do Gliwic gdzie mieszkam w akademiku. Obroniłam się w środę i mam tytuł inżyniera. Teraz mam dłuższe ferie zimowe oraz rekrutację na II stopień studiów na głowie.

Na piątek miałam przygotować Wam kolejny post z Pazurkowego Piątku, niestety jeden z paznokci mi się zbuntował i przypadkowo złamał. Aktualnie wszystkie przebywają na kuracji odżywkowej :)

Ostatnio wkręciłam się w Instagram, więc postanowiłam poszukać Wam fajnych inspiracji wykonanych przez inne osoby. Jeśli klikniecie na zdjęcie wyświetli się Wam IG właścicielki tych pięknych paznokci.


elenayachmenyova 
justinablackrose 
mani_ju

_inspiracje 
ajbaniak 
thecieniu

superkawaiimom 
spnnails 
mala_hd

Autorzy zdjęć (od lewej):

Pozdrawiam!
-Agnieszka

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej mi się podobają ostatnie, od mala_hd. Nigdy nie pomyślałabym żeby tak połączyć kolory :)

      Usuń