Strona główna O mnie Cykle tematyczne

20 lutego 2015

Pazurkowy piątek #5: Kobiety lubią brąz

Cześć!
Po przerwie wracam do Was z kolejnym postem z serii Pazurkowego Piątku. W ostatnich dniach słońce pokazywało się coraz częściej, aż zaczęłam tęsknić za latem. Delikatna opalenizna i brązowy kolor na pazurkach jest to według mnie idealne połączenie. Troszkę się rozmarzyłam i chwyciłam za brązowy lakier. W końcu kobiety lubią brąz!


Ach! Zapomniałabym Wam wspomnieć. Od dłuższego czasu jestem właścicielką tych granatowych okularów, które znajdują się na zdjęciu powyżej. One zainspirowały mnie do zmiany nazwy jakiś czas temu oraz przyczyniły się do mojego tzw. znaku rozpoznawczego ;)
Wracając do mani... Poniżej macie zdjęcie prezentujące moje połączenie brązu z brokatem.

Do jego wykonania użyłam:
  • baza: Wibo "New Extreme Nails" nr 543,
  • brokat: Vipera "Polka Nail Polish" nr 65,
  • top coat: Eveline "Nail Therapy Professional" 3 w 1, 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz.



Ostatnio chwaliłam się inżynierem, a już w poniedziałek rozpoczynam studia II stopnia. Już nie mogę się doczekać. Życzcie mi szczęścia abym za 1,5 roku mogła się pochwalić mgr!
A Wy? Studiujecie, uczycie się czy pracujecie?



Pozdrawiam!
- Agnieszka

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie prezentuje się lepiej na codzień, niż piękne brązy na paznokciach! Te kolorki ,,nie gryzą'' się np. z kolorem naszych ubrań czy makijażem - pasują do wszystkiego i zawsze pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, brąz tak samo jak french jest uniwersalny :)

      Usuń