Strona główna O mnie Cykle tematyczne

2 stycznia 2015

Pazurkowy piątek #2: Klasyczna czerwień

Cześć!
Dziś chciałam Wam przedstawić moją ulubioną wersję czerwonych paznokci. Świetnie się prezentuje na krótkich jak i długich paznokciach.

Do wykonania tego zdobienia użyłam następujących lakierów:

  • baza: Wibo "Extreme Nails" nr. 13,
  • piasek: Wibo Lovely "Baltic Sand" nr. 1,
  • top coat: Eveline "Nail Therapy Professional" 3 w 1, 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz.

Pozdrawiam!
-Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też. Niestety ciężko je czasami zmyć, ale i tak warto :)

      Usuń
  2. Uwielbiam czerwień więc mani podoba mi się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam czerwień, klasyka jest zawsze najlepsza :)

      Usuń
  3. Posiadam wszystkie produkty, o ktorych piszesz :) Ten Baltic Sand krolowal u mnie w okresie swiatecznym :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Baltic Sand dobrze pasuje do okresu świątecznego :)

      Usuń
  4. O! Jakie śliczne te pazurki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię jak błyszczy na paznokciach :)
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń