Strona główna O mnie Cykle tematyczne

21 kwietnia 2015

Drugie urodziny bloga!

Cześć! Dziś małe świętowanie, ponieważ właśnie mijają 2 lata odkąd założyłam tego bloga. Na początku miał on inną inną nazwę- Czerwony Tulipan, wybraną pod wpływem właśnie tych czerwonych kwiatów, które akurat miałam w wazonie. Po jakimś czasie nazwa przestała mi pasować do tematyki bloga. Zaczęłam szukać czegoś bardziej osobistego, nazwy z którą bez problemu można było mnie powiązać. Tak więc powstała nazwa Ms Glasses. 

Cześć, mam na imię Agnieszka i jestem okularnicą ;) Swego czasu nosiłam również nałogowo soczewki, ale aktualnie po zmianie okularów na nowszy model, jestem z nich bardzo zadowolona. W jednym z postów, w lutym znalazły się one na zdjęciu, możecie je zobaczyć tutaj.

Zamiast odpocząć dziś, zrobię to w weekend, przygotuję Wam również nowego posta. A tymczasem świętuje w taki sposób jak na zdjęciu poniżej. Chwila relaksu i czas wracać do spraw studenckich, bo już za dwa miesiące sesja. Trzeba uzupełnić notatki, pooddawać projekty :)

 
Statystyki mojego bloga (w porównaniu do innych) nie są powalające. Nie ma co patrzeć na inne osoby, żyję własnym tempem i na własny, niewymuszony sposób prowadzę bloga, tak a nie inaczej. W przeciągu dwóch lat opublikowałam 34 posty. Wiele tematów zapisałam i chowałam je do szuflady. Zebrało się ich tyle, że z łatwością wystarczyłyby na rok prowadzenia bloga ;) 

Do dziś, przez cały czas istnienia bloga odwiedziło mnie 4 097 osób. Bardzo Wam za to dziękuję! Trzymam kciuki abym za rok również mogła podziękować Wam, ale tym razem za 10 000 wyświetleń. Ciekawe czy ktoś upoluje tą liczbę ;)

Dziękuję również wszystkim Wam, za to, że jesteście tutaj ze mną. Za miłe komentarze oraz odwiedziny, które sprawiają ogromną radochę.

Moim postanowieniem jest to, aby w przyszłym roku, na kolejne urodziny, móc się pochwalić dobrze zarządzanym blogiem, wieloma ciekawymi wpisami. Więc nie zdrówka, nie pomyślności lecz więcej wiary w siebie i swoje możliwości. Tak, tego sobie i mojemu blogu życzę :)

Planowałam dla Was rozdanie, ale po informacji o ogromnych przecenach w Rossmannie, Naturze i wiele innych postanowiłam je przenieść. Rozdanie bardzo prawdopodobnie rozpocznie się 3 czerwca (na moje urodziny). Już dziś serdecznie zapraszam do śledzenia mnie w mediach społecznościowych, aby nie przegapić tego rozdania.


Pozdrawiam Was serdecznie!
-Agnieszka

2 komentarze: