Strona główna O mnie Cykle tematyczne

30 kwietnia 2015

Mój Instagram #2: marzec & kwiecień 2015



Cześć!
Dziś przychodzę z podsumowaniem zdjęć z Instagram z miesięcy marzec i kwiecień.

Marzec:




Marzec, był przyjemnym miesiącem. Trawniki ładnie się zazieleniły, pojawiły się pierwsze kwiaty. W końcu przyszła Wiosna. Miesiąc ten obfitował dużą ilością kwiatów w moim domu rodzinnym. Pojawił się nowy numer Women's Health i okazało się, że zmienia się z dwumiesięcznika na miesięcznik. W marcu rozpocząłem pierwszy semestr studiów magisterskich. Na dzień dobry dostaliśmy szybką powtórkę, w tym m. in. wykres równowagi żelazo- węgiel. W końcu jestem na studiach technicznych. Kto się spotkał z takim wykresem? Łapka do góry ;)

Kwiecień:




 
Tyle było przygotowań do świąt, a jak to szybko minęło. Moje ferie trwały 2 tygodnie dzięki godzinom dziekańskim oraz bardzo fajnym planem zajęć :) Czy u Was w kwietniu też padał śnieg? Pamiętam, jak w któreś święta rzucaliśmy się śnieżkami w Śmigus Dyngus. Na szczęście wyszło słoneczko, zakwitły śliczne sasanki i zaczęło się robić kolorowo. W kwietniu posmakowałam pierwszy raz kawy ze Starbucks, jest przepyszna i na pewno nie był to mój ostatni raz ;) 21 kwietnia skromnie świętowałam drugie urodziny bloga. W weekend byliśmy w Częstochowie na Jasnej Górze, akurat wtedy odbywała się pielgrzymka wędkarzy. Kilka dni później złowiłam dwie świetne promocje, obiektyw fotograficzny do smartfona z Biedronki oraz majowe wydanie Glamour wraz z lakierem z Essence- the gel nail polish (kolor: 27 don't be shy!).
 
 
 
Do zobaczenia na:
 Instagram me.glasses!



Pozdrawiam!
-Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz