Strona główna O mnie Cykle tematyczne

13 marca 2015

Pazurkowy piątek #6: Kolejne błyskotki!

Cześć!
Ostatnio mam bzika na punkcie mani w formie lakier jako baza + brokat. Takie połączenia świetnie się prezentują, a przede wszystkim nie są nudne ponieważ można trochę z nimi pokombinować. Ale co ja tu będę pisać, zapraszam do oglądania!





Brokat z Lemax Colour kupiłam w sklepie "Za 2,50". Coś mi w głowie zaświtało, że znam tą firmę, ale nie mam pojęcia skąd. Zaryzykowałam i opłaciło się.


Do wykonania użyłam:
  • baza: Wibo "Glamour Satin" nr 3,
  • brokat: Lemax Colour "Hot Mini",
  • top coat: Eveline "Nail Therapy Professional" 3 w 1, 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz.
Już niedługo zmieniam top coat. Ten już mi się kończy, a chciałabym wypróbować inny.













 Pozdrawiam!

PS. Dziś piątek 13, oby szczęśliwy ;)

-Agnieszka

10 komentarzy:

  1. kocham fiolecik pazurki cudne:) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam ten lakier :) Jest cudowny! W prawdzie jest o strukturze satynowej, ale i tak używam top coat, wtedy robi się śliczny błysk :)

      Usuń
  2. Mój piątek 13ego nie byl szczesliwy :/ Piękne paznokcie :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A co się stało? Mam nadzieję, że już wszystko w porządku.

      Usuń
  3. Zainspirowałaś mnie do zrobienia nowego manicure'u. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Gdzie można go zobaczyć?

      Usuń