Strona główna O mnie Cykle tematyczne

10 lipca 2013

Żel w sprayu do włosów

Cześć!
Parę lat wstecz, będąc na wizycie u mojej fryzjerki, został mi polecony żel do włosów, który bardzo dobrze utrzymuje fryzurę. Od tamtego czasu często go używam- Hegron- Gel Spray Żel mocny.



To nie jest zwykły spray, jak wszystkie lakiery do włosów.

Posiada on wiele plusów:
-nie przetłuszcza włosów,
-można go zmyć każdym szamponem bez problemów,
-jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów,
-bardzo wydajny (zwłaszcza ta największa butelka),
-nie pozostawia białych śladów na włosach, ani widocznych miejsc gdzie był używany,
-jest dostępny w każdym sklepie,
-nie skleja włosów,
-włosy i cała fryzura wygląda bardzo naturalnie, wydawałoby się, że ten produkt będzie bardzo namaczać włosy i powodować że będą ciężkie. Wręcz przeciwnie, dobrze wysycha, powoduje, że włosy są suche (nie przesuszone) i idealnie się układają,
-spray jest tani, a biorąc pod uwagę efekty i wydajność to można powiedzieć, że nawet bardzo tani,
-fryzura przetrwa nawet delikatny deszczyk,
-podczas nakładania na włosy nie tworzy się biały obłoczek dookoła naszej głowy, jak to bywało ze zwykłymi lakierami,
-butelkę dobrze trzyma się w dłoni, jest również skuwka osłaniająca atomizer przed przypadkowym naciśnięciem.

Na tyle plusów, są wg mnie dwa minusy:
-specyficzny zapach- na szczęście chwile po nałożeniu się ulatnia,
-łatwo zaklejający się atomizer- jeżeli nie używacie go bardzo często to może powstać błonka z żelu zastawiająca wylot w sprayu. Rozwiązanie jest proste- trzeba przetrzeć kawałkiem materiału zamoczonym w ciepłej wodzie i znów będzie działać.

Dla mnie jest to idealne rozwiązanie podczas stylizacji włosów. Mimo tego, że nie mam grubych włosów, to i tak loki nie utrzymują się długo. Po użyciu tego żelu, loki utrzymują się przez całą imprezę.

Pojemność butelki to 75ml, 150ml i 300ml. Ja używam o pojemności 150ml, ponieważ butelka jest dla mnie o dobrej wysokości- o takiej jak inne kosmetyki i z łatwością mieści się w mojej szafce. Moja mama używa 300ml i tutaj butelka jest o wiele większa.

Nie używam już tego żelu tak często, ponieważ nie mam stałego dostępy do prostownicy. Moje włosy nie są kręcone ani idealnie proste. Więc czasami muszę im pomagać prostownicą i tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem jest właśnie ten żel.
Spryskuję pasemko włosów, przeczesuję grzebieniem i prostuję, a na sam koniec jeszcze raz czeszę włosy. Są idealnie proste i ten efekt utrzymuje się bardzo długo.

Ostatnio zauważyłam u mnie baby hair tuż nad czołem, z czego się bardzo cieszę. Niestety mniej się cieszę każdego ranka, kiedy układają się one w cały świat. Na szczęście je poskramiam. Na koniec układania włosów, spryskuję je, przecieram dłonią i całość ponownie spryskuję. Gotowe:)

Cena za ten produkt w zależności od pojemności to kwota w granicach 10-17 zł.

Polecam!


Pozdrawiam!
 -Agnieszka

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award http://evelina15allforher.blogspot.com/2013/07/kolejna-nominacja.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał ten produkt po Twojej recenzji! I chyba nawet by mi się przydał!

    OdpowiedzUsuń