Strona główna O mnie Cykle tematyczne

30 lipca 2013

Lipcowe nowości :)

Cześć!
W końcu mając chwilę wolnego, zabrałam się aby napisać Wam post na temat lipcowych zakupów. Wybaczcie, że jest troszkę nieregularnie, ale pracuję aby Wam się dobrze jadło w Europie Centralnej.

Na pierwszy ogień idzie Skarb, czyli gazeta z Rossmanna. W środku znajdziemy wiele ciekawych propozycji kosmetyków na lato i nie tylko. Do tego numeru dołączona jest próbka antybakteryjnego żelu do rąk Carex Aloe Vera, o którym pisałam tutaj.


Zamówiłam perfumy z firmy FM. Mój ulubiony zapach to numer 34, czyli Chanel Chance. Niestety jest to podróbka Chanel. Ciągle sobie obiecuję, ze kiedyś kupię oryginał. Producent czyli FM opisuje perfumy w następujący sposób. "Świeża fala cytrusów, hiacyntu oraz irysa doda Ci energii i wigoru. Odrobina różowego pieprzu pozwoli Ci poczuć się naprawdę szczęśliwą." Po prostu kocham ten zapach.

Buteleczka i opakowanie wyglądają standardowo. Pojemność 30 ml i niestety szybko się kończą. Zaperfumowanie wynosi 20%. Według mnie jest to wystarczająca ilość, ponieważ zapach długo utrzymuje się na skórze czy ubraniach.



A teraz następna część zakupów.

1- Kosmetyczka kupiona w Kari.
2- Futerał na okulary kupiony w New Yorker.
3- Ekotorba kupiona w Rossmann.
4- Żel peelingujący z absorbującym węglem- Czysta Skóra Active firmy Garnier. Do walki z niedoskonałościami skóry. Do cery tłustej ze skłonnością do niedoskonałości.
5- 2w1 żel pod prysznic i szampon- Energetyzujące połączenie mięty i olejku cytrynowego firmy Radox.
6- Skuteczny 2- fazowy płyn do demakijażu oczu Bawełna- wzmacnia rzęsy firmy Bielenda (zawiera m. in. alantoinę, kwas hialuronowy i keratynę)
7- Skuteczny 2- fazowy płyn do demakijażu oczu Awokado- oczy wrażliwe firmy Bielenda. (zawiera m. in. argininę, olej palmowy i olej kokosowy)
Obydwa produkty (6 i 7) posiadały informację "Bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe". Dostępna jest jeszcze wersja Czarna Oliwka działająca przeciwzmarszczkowo.
8- Antybakteryjny, nawilżający żel do rąk Splash firmy Carex. (Pisałam już wcześniej o wersji Aloe Vera)
9- Mineralny puder w kamieniu- Celebrities Beauty firmy Eveline, nr 23- sand. (Poleciła mi go moja mama. Produkt posiada lusterko i gąbeczkę. Ładnie, elegancko wygląda.)
10- Uniwersalny krem firmy Nivea. (Pojemność 30 ml. Jest idealny do każdej kosmetyczki)

Zauroczona opiniami na ich temat, postanowiłam je wypróbować (11 i 12).
11- Antyperspirant- Extra Fresh orzeźwiająca świeżość firmy Garnier
12- Antyperspirant- Invisi Clear przeciw białym śladom firmy Garnier.
13- Suchy szampon firmy Isana Hair.


Co u mnie słychać?
Zastanawiam się nad zmianą szablonu. Potrzebuję zmiany, ale do końca nie jestem zdecydowana. Ale jedno jest pewne czerwonytulipan.blogspot.com zmieni się na lepsze ;)

Pozdrawiam!
-Agnieszka

1 komentarz:

  1. Hej:) no widzę, że znów sporo się dzieje i relacja foto bogata ;)Ciekawa jestem tego podkładu mineralnego z Eveline. szukam czegoś lżejszego na lato.Pozdrawiam i czekam na relację. Swoją drogą gratuluję zakupów

    OdpowiedzUsuń