Strona główna O mnie Cykle tematyczne

30 kwietnia 2013

Jedwab- odżywka w sprayu ułatwiająca rozczesywanie firmy Joanna

Cześć! 
Dziś będzie o firmie Joanna, a dokładniej o odżywce w sprayu ułatwiającej rozczesywanie- Jedwab. Przeznaczona jest ona do włosów suchych i zniszczonych po zabiegach fryzjerskich.


Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to napis "Jedwab", bo szukałam akurat pomocy do moich włosów oraz kolor płynu w butelce, który jest różowy :)
Przeczytałam jak producent opisuje tą odżywkę i pomyślałam- ok spróbuję.


Po umyciu włosów i wysuszeniu ręcznikiem, spryskuję je odżywką i nie żałuję ilości, ponieważ produkt jest bardzo wydajny. Włosy myję codziennie i spryskuję je również codziennie od 23 marca. Jak możecie zauważyć na ostatnim zdjęciu, zużyłam dopiero połowę. Wystarczy mi pewnie na jeszcze jeden miesiąc, a gdybym oszczędzała to pewnie jedno opakowanie byłoby na 3 miesiące. Odżywkę kupiłam za niecałe 9 złotych. Jeśli chodzi o wydajność i o cenę to ma u mnie dużego plusa.

Powracając do sposobu użycia. Zawsze po spryskaniu włosów czekam chwilę i dopiero rozczesuje. Jeśli włosy są bardzo mokre to odżywka nie daje takiego efektu. Jestem zadowolona z rozczesywania ponieważ zauważyłam na szczotce mniej włosów, odetchnęłam z ulgą bo przynajmniej ich już nie wyrywam niechcący przy czesaniu. Włosy nie przetłuszczają się, ani nie ma takiego wrażenia.
Nie wspomniałam o tym wcześniej, ale dla mnie ważne było też to, że to jest spray. Koniec z brudzeniem sobie rąk i marnowaniem odżywki na dłoniach. Koniec z bieganiem z pokoju do zlewu żeby umyć sobie dłonie. Aplikacja jest czysta i banalna.


Nie wiem czy moje włosy nabrały jedwabnego blasku, ale na pewno stały się miękkie, gładkie i takie miłe w dotyku, z czego się bardzo cieszę :)
Wielu osobom nie podoba się zapach i faktycznie jest taki specyficzny, ale mnie po którymś użyciu przestał przeszkadzać. Powodem takiego zapachu są kompozycje zapachowe, które wchodzą w skład odżywki, np. zapach skórki z cytryny, jaśminu, suszonej trawy.

 

Ogólnie ocieniając produkt to widzę dużo plusów, które Wam przedstawiłam. Spray jest godny polecenia. Lubię Joannę. Zawsze jak wybieram coś tej firmy mam takie uczucie, że to są dobrze wydane pieniądze, a kosmetyk będzie dla mnie idealny.
Czy jak skończę tą odżywkę to kupię następną? Hmm... Tak i nie. Jeżeli nie znajdę lepszej odżywki to wrócę do niej.



Co u mnie słychać?
Od razu przepraszam za przerwę. Ostatnio trochę leniuchowałam, ale na szczęście powstała z tego wiosenna aranżacja zdjęć.Tak, pstrykanie fotek, to coś co uwielbiam robić :)

W moim ogrodzie spotkałam pięknie kwitnące sasanki i szafirka groniastego oraz budzącą się do życia drzewa.








Pozdrawiam!
-Agnieszka

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam tej odzywki z Joanny za to jedwab do włosów od niej sobie cenię;)
    Może jak natrafie się to przetestuję na sobie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń