Strona główna O mnie Cykle tematyczne

22 kwietnia 2013

Pierwsze wiosenne zakupy z Natury

Cześć!
Za oknem coraz cieplej, a kalendarzowe lato już za 2 miesiące. Może by tak zacząć przygotowywania do lata? Trzeba troszkę się ogarnąć po długiej zimie, aby w słoneczne dni wrzucić na siebie coś cieńszego.
Chciałam Wam przedstawić moje wczorajsze zakupy. Bardzo nie zaszalałam ale buzia i tak się śmieje!



Pierwsze co rzuca się w oczy przez siateczkę to Plastry do depilacji ciała Sensual Comfort firmy Joanna.


Drugim moim zakupem jest Perfecta Extra Slim- Wyszczuplające serum przeciw rozstępom.
Producent reklamuje produkt faktem, iż podobno po tygodniu widać efekty stosowania serum
oraz w 4 tygodniu jest widoczna redukcja rozstępów o 52%. 
Jestem ciekawa efektów. Kurację zaczynam już dziś i bardzo muszę się zmobilizować, ponieważ trzeba go stosować 2 razy dziennie. Mam nadzieje że nie zapomnę o żadnej dawce.


Pozdrawiam!
-Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz