Strona główna O mnie Cykle tematyczne

21 kwietnia 2013

Regenerujący krem do rąk firmy BeBeauty- Hands Expertiv

Cześć!
Witam Was moim pierwszym wpisem. Mam nadzieję, że miło spędzicie tutaj czas.

A teraz do rzeczy. Przedstawiam Wam Regenerujący krem do rąk firmy BeBeauty Hands Expertiv.


Jest to regenerujący krem do rąk, do skóry bardzo suchej i zniszczonej. Dostępny tylko w sieci Biedronka. Istnieją jeszcze inne propozycje tego kremu, zależne od naszych potrzeb i rodzaju skóry.
 

Do zakupu skusił mnie zapach oraz opis producenta. Akurat potrzebowałam krem, który intensywnie nawilży moje suche dłonie. Już po kilku aplikacjach w ciągu jednego dnia, stały się miękkie. Myślałam, że to będzie kolejny krem, który będę stosować rzadko, ponieważ sprawia wrażenie tłustych rąk. Ogromnym zaskoczeniem było to, że nie zostawia tłustych śladów i dobrze się wchłania. Krem jest hypoalergiczny, zawiera filtr UV i alantoinę (pochodna mocznika, działa regenerująco, ułatwia gojenie, zmniejsza pieczenie).
Krem na pewno znajdzie się w mojej kosmetyczce zimowej jak i letniej :)

Powracając do zapachu, to po sprawdzeniu składu dowiadujemy się, że w kremie znajdują się składniki kompozycji zapachowych, takie jak: jaśmin, róża, geranium i konwalia. Jeszcze jedno co mnie zaskoczyło, może nie widać tego na zdjęciu ale krem jest delikatnie różowy.


Pozdrawiam!
-Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz