Strona główna O mnie Cykle tematyczne

12 maja 2013

Nivea Aqua Effect- matujący krem nawilżający na dzień do cery mieszanej i tłustej

Cześć!
Ostatnio w Rossmannie była akcja reklamująca nową linię Nivea Aqua Effect. Postanowiłam wypróbować jeden z ich kosmetyków, a dokładnie Nivea Aqua Effect- matujący krem nawilżający na dzień do cery mieszanej i tłustej.



Cóż mogę Wam o nim powiedzieć. Chyba niezbyt dużo, ale nie dlatego bo coś z nim nie tak, a wręcz przeciwnie. Krem spisuje się świetnie.Wybrałam rodzaj dla cery mieszanej i tłustej. Jak nazwa mówi, do stosowania na dzień, ale stosowałam go czasami na noc, bądź w ciągu dnia, kiedy czułam, że mam wysuszoną skórę od np. wcześniejszego umycia twarzy. Według mnie dość dobrze spisuje się pod podkładem, czasami nawet mieszałam troszeczkę kremu i podkładu ze sobą.
Muszę kiedyś spróbować Make-up starter nawilżający krem- żel i zobaczyć jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma.
Powracając, kremik ochroni nas przed promieniami słonecznymi, dość dobrze nawilży i nie zatka porów. Co do efektu matowania, nie potrafię ocenić, ponieważ nie widzę tej różnicy w ciągu dnia. Zaraz po nałożeniu, można powiedzieć, że redukuje błyszczenie. Bardzo łatwo się go rozprowadza i szybko się wchłania.
Obawiałam się, że taki mała pojemność szybko mi się skończy, ale muszę przyznać, że mam go już od ok. 2 miesięcy. Oczywiście mało go nabieram, bo na prawdę tylko tyle wystarczy na całą twarz.
Przy regularnym stosowaniu moja skóra stała się miękka i przyjemna w dotyku. Ale o tym wszystkim można przeczytać w opisie produktu na pudełku czy na stronie internetowej Nivea. Kolejna dobra firma.
Bardzo gorąco polecam kremy Nivea, w zasadzie to całą linię Aqua Effect.











Co u mnie słychać?
Bardzo Was przepraszam za przerwę, niestety ostatnio nie miałam wolnego czasu.
Dziękuję Natalia Lily, jak zobaczyłam pierwszy komentarz, to zaczęłam się nim "jarać jak głupia". Bardzo mi się poprawił humor :)
Kiedy czekałam na pociąg do domu, z przyzwyczajenia poszłam do kiosku, a tam znalazłam pierwszy numer Women's Health. W środku znajdują się świetne porady na temat odżywiania, test na wiek skóry, ciekawostki, kosmetyki, fitness. Po prostu zdrowy magazyn. Udało mi się zakupić przedostatni egzemplarz z półki.


 Pozdrawiam!
-Agnieszka

2 komentarze: