Strona główna O mnie Cykle tematyczne

30 maja 2013

Niewypał firmy Nivea

Cześć!
O co chodzi z tym niewypałem. Otóż, kiedyś w potrzebie dobrego oczyszczania mojej buźki rozpoczęłam poszukiwania cudownego kosmetyku. Zakupiłam Nivea Visage, Piękno i Perfekcja, Żel oczyszczający do cery tłustej i mieszanej. Zużyłam aż 3 opakowania i szczerze powiedziawszy nie zauważyłam powalających zmian.



Dla mojej skóry jest on za delikatny. Bez problemów może być stosowany często, a nawet codziennie. Posiada mikrogranulki, które są bardzo delikatnie wyczuwalne i nie podrażniają skóry. Na pewno dostanie ode mnie plusa za nieprzesuszenie buzi. Ma ładny zapach (ekstrakt z trawy cytrynowej i ryżu) i niską cenę. Opakowanie jest dość dobrze przemyślane, ponieważ stoi on "na głowie", więc resztki żelu są łatwo dostępne.


Nie odczułam głęboko oczyszczonej skóry, ani matowienia. Fakt, była czysta, ale wg mnie niewystarczająco.Wszystkie niedoskonałości znajdowały się ciągle na swoim miejscu.


U mnie ten żel nie spisał się zbyt dobrze. Pewnie osoby o delikatniejszej skórze, bądź mniej tłustej mogą sobie na niego pozwolić. Ale ja niestety skreślam go z listy moich kosmetyków.


Pozdrawiam!
-Agnieszka

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze tego żelu. Ja na razie jestem wierna żelom z BeBeauty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam żel- peeling po raz pierwszy i niezbyt mi pasuje, ale zobaczę jeszcze inne. A Ty który używasz?

      Usuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy, chociaż aktualnie używam ich pianki do mycia twarzy i sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, ja jeszcze jej nie używałam. Niestety trzeba próbować, aby potem wiedzieć co się opłaca kupić. Jeszcze nie wymyślili kosmetyku co zadowoli wszystkie kobiety xD Bo nie wymyślili?

      Usuń