Strona główna O mnie Cykle tematyczne

18 lipca 2014

COCONUT CREME- A Very Quiet Body Scrub

Cześć!
Chciałam Wam dziś przedstawić COCONUT CREME- A Very Quiet Body Scrub firmy The Pink Cow, który mnie zaczarował. Niestety jest z UK i widziałam go tylko na paatal, gdzie go właśnie kupiłam. Dajcie znać gdy zobaczycie go w którejś z drogerii w Polsce!








Z tego co pamiętam były dwa rodzaje, truskawkowy i kokosowy (który wam zaprezentuję), ale podczas poszukiwań w Internecie znalazłam więcej rodzajów (nawet miętowy- którego nie ma poniżej). Na zdjęciu przedstawione są peelingi oraz żele pod prysznic i do kąpieli.

Pierwsze co wpada w oko genialnie zaprojektowane opakowanie. Projektanci wykazali się poczuciem humoru i lekkością pióra. Po zużyciu kosmetyku należy dokładnie wymyć opakowanie i wrzucić do kosza na tworzywa sztuczne, ponieważ nadaje się do recyklingu.
A teraz co do zawartości... Peeling jest wolny od parabenów, nie był testowany na zwierzętach, jest odpowiedni dla wegetarian, a aromat jest wolny od alergenów.
 


Jego konsystencja jest idealna pod prysznic. Ciemne kropki które możecie zaobserwować na zdjęciach to nic innego jak grube czarne ziarna, dzięki którym masaż staje się bardziej przyjemniejszy. Po prysznicu skóra przyjemnie pachnie, jest miła w dotyku. Pojemność opakowania wynosi 225 ml.
Bardzo, bardzo polecam Wam ten peeling!
 


Co u mnie słychać?
Przepraszam bardzo za moją nieobecność. Niestety miałam za dużo na głowie i musiałam z czegoś zrezygnować, niestety padło na bloga. Chciałam również zaszaleć i zmienić kilka szczegółów, ale to chyba musi poczekać. Dziękuję za komentarze, które uświadomiły mnie że jednak ktoś tutaj zagląda.

Pozdrawiam! 
-Agnieszka

2 komentarze:

  1. Nie miałam go ale wielbię wszystko co kokosowe ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) To był mój pierwszy kosmetyk o zapachu kokosowym i od tamtego czasu też uwielbiam wszystko co kokosowe ;)

      Usuń