Strona główna O mnie Cykle tematyczne

26 grudnia 2014

Pazurkowy piątek #1: Świątecznie!

Cześć!
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, chciałam Wam złożyć życzenia, zdrowych i spokojnych dni, które są najpiękniejszymi z całego roku. 
Na blogu jest to właśnie pierwszy post z cyklu PP czyli "Pazurkowego piątku", który polega na dodawaniu postów w piątki tylko o tematyce powiązanej z paznokciami, lakierami oraz ozdobami do paznokci.



Do wykonania tego zdobienia użyłam następujących lakierów:
  • baza: Wibo "Extreme Nails" nr. 25
  • czerwone paski: Wibo Lovely "Baltic Sand" nr. 1
  • zielone paski: Miss Sporty "Clibbing Colours Quickdry" nr. 455
  • top coat: Eveline "Nail Therapy Professional" 3 w 1, 60 sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz.
Od pewnego czasu możecie mnie śledzić na instagramie: msglasses_blog gdzie rozwijam swoje umiejętności hasztagowania.

Pozdrawiam!
- Agnieszka

3 komentarze:

  1. Masz fajny kształt paznokci ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato mi się przypomniało jak zobaczyłam te pazuri:) W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń