Strona główna O mnie Cykle tematyczne

7 czerwca 2013

Drobne zakupy :)

Cześć!
Tym razem mam dla Was zdjęcie grupowe z czwartkowych zakupów.




Nie mogę sobie przypomnieć u kogo na blogu widziałam ogłoszenie z firmy La Roche- Posay. Bardzo dziękuję tej dobrej duszyczce za umieszczenie tej informacji. Jakiś czas później dostałam emaila z właśnie tą reklamą :) 

Znalazłam ich na FB, poczytałam trochę na stronie internetowej. Czemu by nie spróbować :)
Akurat w czwartek po zajęciach, miałam trochę wolnego czasu. Byłam w kilku aptekach, pytałam się ciągle o to samo. Niestety apteki w których były sprzedawały kosmetyki La Roche- Posay nie wiedziały o tej akcji. W jednej z nich pani wręczyła mi dwie ulotki reklamujące kosmetyki tej firmy. W innej aptece zmierzyła mnie nieprzyjemnym wzrokiem jakbym chciała ich okraść.

Zrezygnowana pomaszerowałam do jeszcze jednej apteki, która należy do sieci Apteka BIZ. Okazało się, że wcale nie musiałam prosić się o katalog z próbkami. Około 7 sztuk stało sobie spokojnie w pudełku i każdy zainteresowany mógł sobie zabrać. Każdy katalog jest zaklejony w jednym miejscu taśmą, dzięki czemu wiemy, że nikt go przed nami nie przeglądał. W środku znajdziemy opis chyba wszystkich kosmetyków producenta, a co najlepsze, na początku mamy tabelkę w której są zawarte najczęstsze problemy i jest przypisany do nich odpowiedni dział kosmetyków. Dzięki czemu nie gubimy się w tej ilości produktów i co parę stron znajdujemy próbki.
Na końcu jest Karta pierwszego zakupu.


Aktualnie w wybranych aptekach jest promocja, przy zakupie produktu LRP i wypełnieniu tej karty (z ulotki, bądź ściągniętej i wydrukowanej z ich strony internetowej) dostajemy prezent w postaci próbek. Aby dostać tą paczuszkę kupiłam wodę termalną 50ml za 11,99zł. Niestety dostałam próbki inne niż gwarantował producent w ogłoszeniu. Mimo wszystko jestem zadowolona, dostałam: wodę termalną 50ml, płyn micelarny fizjologiczne PH 50ml, ISO-UREA 7ml oraz Toleriane Teint 11 3ml (w moim pudełeczku jest próbka 1ml).



Podczas poszukiwania aptek wstąpiłam do Rossmanna po podstawowe zaopatrzenie. Chusteczki do higieny intymnej firmy Cleanic, lakier do włosów z naturalnego hydrolizatu proteinowego PROVIT firmy Loton, Antyperspirant w aerozolu Rexona- ponieważ znudził mi się ten w kulce. Sun Ozon- mleczko do opalania SPF 30, maseczka drożdżowa firmy Soraya, bardzo dobre kremowe mydło Luksja Creamy Touch z mleczkiem bawełnianym i prowitaminą B5.

A w Biedronce kupiłam gąbkę do masażu Spa firmy BeBeauty Body Expertiv, oraz o mydło Fruit Kiss o zapachu wiśni. Z tego co zauważyłam, dostępne są jeszcze wersje o zapachu melona oraz gruszki.




Pozdrawiam!
-Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz